Sukukirja

Ensimmäinen sukukirjamme julkaistiin sukukokouksessa 7.8.2016.

Wilenius
Myö ollaa Räätäl-Taavin lapsii

Räätäl-Taavi Wilenius (Vilenius)- sukuseuran sukukirja 1;
Taavi, lapset ja lastenlapset

Kirjan tämänhetkinen myyntihinta on 25 € ja sitä voi tiedustella Taavi-killan jäseniltä tai Vuolenkosken Käsityö- ja Kahvitupa PeuranKellosta (Vuolenkoskentie 1153, 19160 Huutotöyry).

Kirja on valmisteltu yhteistyössä Kymenlaakson ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa ja siihen on saatu apurahaa Kymin Osakeyhtiön 100-vuotissäätiöltä.

*************************************************************

Nyt julkaistu kirja on siis järjestyksessään ensimmäinen. Suunnitelmissa häämöttää jo lisää julkaisuja. Kaikenlaiset jutut, muistelot ja kuvat (uudet ja vanhemmat) ovat edelleen enemmän kuin tervetulleita! Juttujen ja kuvien julkaisuun pyydämme erikseen luvan, muutoin ne talletetaan sukuarkistoon.

Kaipaamme myös koko ajan päivitystietoa sukulaisista. Onnellisista ja surullisista perhetapahtumista. Jotta voimme toteuttaa sukuseuran tarkoitusta "selvittää suvun vaiheita ja historiaa".